Kullanım Şartları

Sitemiz ve hizmetlerimiz ile alakalı yasal zorunluluk ve kullanım şartları.

Müşteriler üye olurken isim , soyisim, adres bilgilerini mutlaka doğru girmek zorundadırlar. Bu işlem güvenlik teyidi ve fatura kesimlerinde sorun yaşanmaması için zorunludur. Hesap bilgilerinin kasıtlı olarak yanlış girilmesini engellemek için cPanel.gen.tr hesap bilgilerini yanlış giren kullanıcıların, ücretlerini ödemiş olsalar dahi, bilgilerini düzeltene kadar hesaplarını aktive etmeyecektir.


Lisans Aktivitesi

Lisansınız ödemenizin ardından otomatik olarak aktif olacaktır. Ödeme yapılmadan önce lisanslar aktive edilmez. Hesabınızı oluştururken, geçerli olmayan bir mail adresi ile kayıt olmanız bilgilerinizin elinize geçmemesine sebep olacağı için biz, adresi doğru girememeniz durumunda bundan cPanel.gen.tr olarak sorumlu tutulamayız. cPanel.gen.tr sizinle hesabınızda kayıtlı olan mail adresi aracılığı ile iletişime geçeceği için, mail adresiniz değiştiğinde bunu güncellemek müşteriye ait olacak ve bu değişikliğin yapılmaması durumunda doğabilecek zararlardan cPanel.gen.tr sorumlu tutulamayacaktır!

Günlük 5 defa ip değiştirme limiti bulunmaktadır. Bu limit 24 saat bazında hesaplanmakta olup, Pasifik Zaman Dilimi baz alınmaktadır.


Ödeme İşlemleri

* Ödemesi yapılmayan hiç bir lisans aktive edilmez.
* Lisans Hizmetlerinde hiç bir ücret iadesi yoktur.
* Son ödeme tarihini 1 gün geçirmiş lisanslar kapatılır ve tekrar açılabilmesi için kullanılan lisansın 1 aylık ücretinin yatırılması istenir.
* Son ödeme tarihini 3 gün geçmiş lisanslar sistemden tamamen silinir. Ödeme gecikmesi sebebiyle silinen lisanslardan müşteriler hak iddia edemezler.
* Havale/EFT ile gönderilen ödemelerden sonra ticket açılması gerekmektedir. Ticket açılmadığı taktirde ödemeniz gözden kaçabileceği için lisansınız aktif olmayabilir veya kapanabilir. Kapanması sonucu doğabilecek zararlardan cPanel.gen.tr sorumlu tutulamayacaktır.


Destek Koşulları

* Bütün destek talepleri müşteri paneli üzerinden yapılmalı ve istenilen bilgiler verilmelidir.
* Destek talepleri içerisinde hakaret/küfür yada aşağılama tespit edildiğinde, cPanel.gen.tr müşterinin hesabını sistemden silecek ve herhangi bir ön uyarıda bulunmayacaktır.
* Müşteriler aynı anda en fazla 3 Açık talebe sahip olabilirler, aynı konu için açılan farklı destek talepleri yapılması durumunda, gönderildiği tarih sıralamasına bakılarak, ilk talep korunacak ve diğerleri silinecektir.


Fiyat Değişikliği

Alınan hizmet fiyatları alınan günden sonra değişmeyecektir. Fakat döviz kurlarında ki ani ve aşırı yükselişini fiyatlara yansıtma hakkımız saklıdır. Buna ek olarak, cPanel.gen.tr YIL İÇERİSİNDE %10 den fazla zam yapmayacağını taahhüt eder.